Kuvituskuva: Tehosta Jira Service Desk -käyttöäsi

Jira Service Management -koulutusten avulla sekä aloitteleva peruskäyttäjä tai kokeneempi ylläpitäjä oppii käytännön vinkkejä arkeensa. 

Valitse alla olevista koulutuksista sopiva tai kysy lisää tarpeidesi mukaan räätälöitävistä koulutuksistamme. Voimme helposti yhdistää koulutuksessa sekä peruskäyttäjien että Jira Service Management-projektin ylläpitäjien tarpeet.

Toistaiseksi järjestämme kaikki koulutuksemme etäkoulutuksina.


Peruskäyttäjäkoulutuksella sujuvuutta arkeenpääkäyttäjä koulutus hinta (1)

Aloittelevan käyttäjän koulutuksessa käymme läpi Jira Service Managementin yleisimmät näkymät ja toiminnallisuudet.

Käytännönläheisessä koulutuksessa opitaan:

  • Navigoimaan Jira Service Managementissa
  • Tukipyyntöjen ja tehtävien hallintaa ja käsittelyä
  • Dashboard-näkymien hallintaa ja käyttöä

Koulutuksen hinta: 2750€ (max. 18 henkilöä).


pääkäyttäjä koulutus hinta (1)Jira Service Management -projektin ylläpitäjän koulutus

Koulutuksessa opitaan, miten projektia hallitaan tehokkaasti ja vaivattomasti.

Koulutuksessa käymme läpi:

  • Käyttäjien roolit ja käyttöoikeuksien hallinta
  • Projektin asetusten ylläpito ja muokkaus
  • Asiakasportaalin hallinta ja muokkaus

Koulutukseen voi myös lisätä Confluencen Knowledge Basen hyödyntämisen.

Koulutuksen hinta: 2750€ (max. 18 henkilöä).